03 იან

პროგრამების აკრედიტაცია



2021 წლის 28 დეკემბრის საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის საბჭოს გადაწყვეტილებით აკრედიტაცია მოიპოვეს ტექნიკური უნივერსიტეტის შემდეგმა საგანმანათლებლო პროგრამებმა:
ეკონომიკა (ბაკალავრიატი, მაგისტრატურა)
საერთაშორისო ურთიერთობები (ბაკალავრიატი, მაგისტრატურა)
მასობრივი კომუნიკაცია/ჟურნალისტიკა (დოქტორანტურა, ბაკალავრიატი)

ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური გილოცავთ პროგრამების აკრედიტაციას და გისურებთ წარმატებებს
23 დეკ

გილოცავთ



ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური გილოცავთ დამდეგ 2022 წელს. სიკეთე, სიხარული, ხვავი და ბარაქა მოეტანოს ყველას ოჯახში.
16 ნოე

საერთაშორისო ურთიერთობების საბაკალავრო პროგრამის აკრედიტაცია

სსიპ - საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის „საერთაშორისო ურთიერთობების“ საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამა - საერთაშორისო ურთიერთობებს 2021 წლის 16 ნოემბერის გადაწყვეტილებით მიენიჭა აკრედიტაცია შვიდი წლის ვადით
ყველა სიახლე

განხორციელება

განხორციელება (Do)

ამ ეტაპზე ხორციელდება სამუშაო პროცესის ან სამუშაოს რეალიზაცია შემუშავებული გეგმის შესაბამისად. ამასთან, უნდა იყოს მონაცემები ცვლილებების განხორციელების შედეგად მიღებული ეფექტის შესახებ.

ხარისხის უზრუნველყოფის სისტემა გულისხმობს სტრატეგიასა და შესაბამის პროცედურებს, რომელიც უზრუნველყოფს სწავლების, სამეცნიერო-კვლევითი მუშაობისა და შემოქმედებითი საქმიანობის მაღალ ხარისხსა და სტანდარტებს. პირველ რიგში, იგულისხმება პროფესიული და უმაღლესი განათლების ყველა საფეხურის საგანმანათლებლო პროგრამების სათანადო ხარისხი, მათი რეგულარული მონიტორინგისა და პერიოდული შემოწმების უზრუნველყოფა შემუშავებისა და განხორციელების ყველა ეტაპზე. მნიშვნელოვანია ამ პროცესებში სტუდენტების, პროფესორ-მასწავლებლების, დამსაქმებლებისა და სხვა დაინტერესებული პირების მონაწილეობა.

განსაკუთრებული მნიშვნელობა აქვს უნივერსიტეტში შესაბამისი ოფიციალური სტრუქტურული ერთეულების არსებობას ფუნქციონალური მოვალეობებისა და უფლებამოსილებათა მკაფიოდ გამოხატული საზღვრებით. მათი საშუალებით განხორციელდება სხვადასხვა საქმიანობა თუ ინიციატივა ხარისხის უზრუნველყოფისა და განვითარების მიმართულებით. სტრუქტურირება, პირველ რიგში, გულისხმობს ძირითადი საგანმანათლებლო ერთეულებისა და დამხმარე სტრუქტურული ერთეულების შექმნას. გარდა ამისა, იგი უნდა ემყარებოდეს: საინოვაციო ცენტრებს, ტექნოლოგიურ პარკებს, საცდელ წარმოებებს, საკონსტრუქტორო ბიუროებს, უნივერსიტეტის დამოუკიდებელ სამეცნიერო-კვლევით ერთეულებს, უნივერსიტეტთან არსებულ სამეცნიერო-კვლევით დაწესებულებებს და ა. შ., რომლებიც განაპირობებენ სწავლებისა და სამეცნიერო-კვლევითი მუშაობის მაღალ ხარისხს და, აგრეთვე, საბაზრო მექანიზმების ამუშავებას.