English |
Русский |
დეპარტამენტები
ძებნა |
საიტის რუკა |
კონტაქტი
მაგისტრატურის საგანმანათლებლო პროგრამის „სასტუმრო მომსახურების მართვა“ სამაგისტრო თემების სავარაუდო დასახელებები და ხელმძღვანელები
2022-2023 სასწავლო წელი
1. პროფესორი მარინა მეტრეველი, სამაგისტრო თემა:
1.“მასპინძლობის ინდუსტრიის განვითარების შესაძლებლობები კრიზისულ სიტუაციებში“;
2. „მომსახურების ხარისხი და მისი გავლენა ტურიზმისა და მასპინძლობის განვითარებაზე“.
2. პროფესორი ბესიკ ბარკალაია, სამაგისტრო თემა:
1. „საქართველოში ტრანსპორტის განვითარების პერსპექტივები ტურისტული ბიზნესისათვის“
2. „საკურირტო პოტენციალის განვითარების გზები საქართველოში“
3. ასოცირებული პროფესორი ნანა ნადარეიშვილი, სამაგისტრო თემა:
1. „ტურისტული პოტენციალი და განვითარების პერსპექტივები (რომელიმე რეგიონის მაგალითზე)“
2. „დამატებითი მომსახურება სტუმარ-მასპინძლობის ინდუსტრიაში“
3. „რეგიონული ტურიზმის საინვესტიციო სტრატეგიის ფორმირება“
4. ასისტენტ პროფესორი ალექსანდრე შარაშენიძე, სამაგისტრო თემა:
1. „კულტურული ღონისძიებების გავლენა ტურისტულ მარკეტინგზე“
2. „მარკეტინგის სტრატეგიების როლი ტურისტული კლასტერების ფორმირებაში“
5. ასისტენტ პროფესორი მარინა თოფჩიშვილი, სამაგისტრო თემა:
1. „აგროტურიზმის განვითარების პერსპექტივები ადგილობრივ ბაზარზე“
2. „საოჯახო სასტუმრო აგროტურიზმში“
3. „აგროტურიზმი, როგორც მეწარმეობის ფორმა“
6. ასოცირებული პროფესორი ელზა მალანია, სამაგისტრო თემა:
1. „სტრატეგიული მენეჯმენტის გამოყენების ეფექტიანობა ტურიზმში“
2. სტრატეგიული მენეჯმენტი სასტუმრო ბიზნესში: სასტუმროს პროდუქტის სეგმენტაცია და პოზიციონირება“
7. ასოცირებული პროფესორი ნინო მაზიაშვილი, სამაგისტრო თემა:
1. „საქართველოს სასტუმროების ბაზრის მიმოხილვა და შედარებითი ანალიზი“
2. „თბილისის და ბათუმის სასტუმროების ბაზრის მიმოხილვა და შედარებითი ანალიზი“
8. ასოცირებული პროფესორი მაკა ფირანიშვილი, სამაგისტრო თემა:
1. „ველნეს ტურიზმის განვითარების შესაძლებლობები პოსტპანდემიურ პერიოდში“
2. „ღვინის ტურიზმის მარკეტინგული სტრატეგია საქართველოში“
9. ასოცირებული პროფესორი ზურაბ ჯორბენაძე, სამაგისტრო თემა:
1. „მარკეტინგული მიქსი ტურიზმში საქართველოს მაგალითზე“
2. „ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები ტურიზმში“