24 სექ

ERASMUS+ გაცვლითი პროგრამა - ონლაინკონსულტაციები კონკურსში მონაწილეობის მსურველთათვის

Erasmus+ გაცვლით პროგრამასთან დაკავშირებით 2023-2024 სასწავლო წლის
საშემოდგომო სემესტრში რიგით მეოთხე საინფორმაციო-საკონსულტაციო შეხვედრა
სტუ-ს სტუდენტებისა და თანამშრომლებისთვის ონლაინრეჟიმში ჩატარდება
24 სექ

Erasmus+ გაცვლითი პროგრამა ვალიადოლიდის უნივერსიტეტში

Erasmus+ გაცვლითი პროგრამა ვალიადოლიდის უნივერსიტეტში - 2023-2024 აკადემიური წლის II სემესტრი (ბაკალავრიატის/მაგისტრატურის სტუდენტებისთვის)
20 სექ

ERASMUS+ გაცვლითი პროგრამა რენის გამოყენებით მეცნიერებათა ინსტიტუტში

ERASMUS+ გაცვლითი პროგრამა რენის გამოყენებით მეცნიერებათა ინსტიტუტში - 2023-2024 აკადემიური წლის II სემესტრი (სტუდენტებისთვის)
20 სექ

საქართველოს ქალთა ნაკრები მსოფლიოს გუნდური ჩეპიონატის გამარჯვებულია

საქართველოს მოჭადრაკე ქალთა ნაკრებმა პოლონეთში გამართულ მსოფლიოს გუნდურ ჩემპიონატზე არნახულ წარმატებას მიაღწიეს და სამშობლოში მსოფლიოს ჩემპიონის ტიტულით დაბრუნდნენ.
20 სექ

ფაკულტეტის საზეიმო ღონისძიება

25 სექტემბერს, 15.00 საათზე, სტუ-ის ივ. ჯავახიშვილის დარბაზში გაიმართება ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის ბაკალავრიატის კურსდამთავრებულთა გამოსაშვები საღამო და პირველკურსელთა მიღების საზეიმო ღონისძიება
19 სექ

რექტორი მსოფლიოს ჩემპიონის ტიტულის მეორედ მოპოვებას ულოცავს საქართველოს ქალ მოჭადრაკეთა ეროვნულ ნაკრებს

„12 საუკეთესო გუნდში საუკეთესოები ხართ, გილოცავთ!“ - საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის რექტორი ქალ მოჭადრაკეთა ეროვნულ ნაკრებს და სტუ-ის ყოფილ სტუდენტებს მსოფლიო ჩემპიონობას ულოცავს
ყველა სიახლის ნახვა

მოწვეული სტუმარი მარკეტინგის ლექციაზე

02/01/2021


28 იანვარს, ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის, ინგლისურენოვანი მაგისტრატურის სტუდენტების მარკეტინგის მენეჯმენტის ლექციას, მოწვეული სტუმრის სტატუსით ესწრებოდა ტერიკ გრასიდა- საერთაშორისო ექსპერტი ბრენდინგში, მულტიმედიაში,  სარეკლამო და საკომუნიკაციო განვითარების საკითხებში. მას უთანამშრომლია ისეთ  ბრენდებთან, როგორიცაა Coca-Cola, Livisto, და Gatorade.

სტუდენტები განიხილავდნენ ბრენდინგის საკითხებს ლექტორ თინათინ იაშვილთან ერთად. მოწევეულმა სტუმარტმა ტერიკ გრასიდამ კი სტუდენტებს გაუზიარა თავისი გამოცდილება და ხედვა ბრენდინგის, კომუნიკაციის და სარეკლამო სფეროებში. სტუდენტებმა მოისმინეს მისი პრეზენტაცია და დაუსვეს კითხვები ქართულ მარკეტინგისა და ბრენდინგის სფეროების გამოწვევებზე.

image.png

image.png