English |
Русский |
დეპარტამენტები
ძებნა |
საიტის რუკა |
კონტაქტი
25 ივნისს, 12:00 საათზე, 710ა აუდიტორიაში ნანა ჩიქოვანი წაიკითხავს საჯარო ლექციას თემაზე:
"ბრენდის ახალ ბაზარზე შესვლის, გადარჩენის მთავარი ფაქტორები, სტრატეგიები და მაგალითები".
ლექციის ფარგლებში განხილული იქნება ბრენდის ბაზარზე შესვლის სტრატეგიული მიდგომები და წარმატების მიღწევისთვის აუცილებელი ფაქტორები.
ასევე, ყურადრება დაეთმობა კომპანიის კვლევების შედეგების გაცნობას და საქართველოს ბაზარზე ბრენდის წარმატებული შესვლის პრაქტიკული შემთვევები.
ნანა ჩიქოვანი Japan Tobacco International-ის მარკეტინგის სამსახურის ხელმძღვანელი და კავკასიის რეგიონის ბრენდის ჯგუფის მენეჯერია.
პასუხისმგებელია სტრატეგიული გეგმების ჩამოყალიბებაზე და ბაზარზე მათი განხორციელების უზრუნველყოფაზე კავკასიის რეგიონში (საქართველო, სომხეთი, აზერბაიჯანი). ამჟამად, 22 პროფესიონალი გუნდის პორტფოლიოს ხელმძღვანელობს.
საჯარო ლექციაზე დასწრება თავისუფალია.