24 სექ

ERASMUS+ გაცვლითი პროგრამა - ონლაინკონსულტაციები კონკურსში მონაწილეობის მსურველთათვის

Erasmus+ გაცვლით პროგრამასთან დაკავშირებით 2023-2024 სასწავლო წლის
საშემოდგომო სემესტრში რიგით მეოთხე საინფორმაციო-საკონსულტაციო შეხვედრა
სტუ-ს სტუდენტებისა და თანამშრომლებისთვის ონლაინრეჟიმში ჩატარდება
24 სექ

Erasmus+ გაცვლითი პროგრამა ვალიადოლიდის უნივერსიტეტში

Erasmus+ გაცვლითი პროგრამა ვალიადოლიდის უნივერსიტეტში - 2023-2024 აკადემიური წლის II სემესტრი (ბაკალავრიატის/მაგისტრატურის სტუდენტებისთვის)
20 სექ

ERASMUS+ გაცვლითი პროგრამა რენის გამოყენებით მეცნიერებათა ინსტიტუტში

ERASMUS+ გაცვლითი პროგრამა რენის გამოყენებით მეცნიერებათა ინსტიტუტში - 2023-2024 აკადემიური წლის II სემესტრი (სტუდენტებისთვის)
20 სექ

საქართველოს ქალთა ნაკრები მსოფლიოს გუნდური ჩეპიონატის გამარჯვებულია

საქართველოს მოჭადრაკე ქალთა ნაკრებმა პოლონეთში გამართულ მსოფლიოს გუნდურ ჩემპიონატზე არნახულ წარმატებას მიაღწიეს და სამშობლოში მსოფლიოს ჩემპიონის ტიტულით დაბრუნდნენ.
20 სექ

ფაკულტეტის საზეიმო ღონისძიება

25 სექტემბერს, 15.00 საათზე, სტუ-ის ივ. ჯავახიშვილის დარბაზში გაიმართება ბიზნესტექნოლოგიების ფაკულტეტის ბაკალავრიატის კურსდამთავრებულთა გამოსაშვები საღამო და პირველკურსელთა მიღების საზეიმო ღონისძიება
19 სექ

რექტორი მსოფლიოს ჩემპიონის ტიტულის მეორედ მოპოვებას ულოცავს საქართველოს ქალ მოჭადრაკეთა ეროვნულ ნაკრებს

„12 საუკეთესო გუნდში საუკეთესოები ხართ, გილოცავთ!“ - საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის რექტორი ქალ მოჭადრაკეთა ეროვნულ ნაკრებს და სტუ-ის ყოფილ სტუდენტებს მსოფლიო ჩემპიონობას ულოცავს
ყველა სიახლის ნახვა

საჯარო ლექციების ციკლი

06/21/2019

25 ივნისს, 12:00 საათზე, 710ა აუდიტორიაში ნანა ჩიქოვანი წაიკითხავს საჯარო ლექციას თემაზე:
"ბრენდის ახალ ბაზარზე შესვლის, გადარჩენის მთავარი ფაქტორები, სტრატეგიები და მაგალითები".
ლექციის ფარგლებში განხილული იქნება ბრენდის ბაზარზე შესვლის სტრატეგიული მიდგომები და წარმატების მიღწევისთვის აუცილებელი ფაქტორები.
ასევე, ყურადრება დაეთმობა კომპანიის კვლევების შედეგების გაცნობას და საქართველოს ბაზარზე ბრენდის წარმატებული შესვლის პრაქტიკული შემთვევები.
ნანა ჩიქოვანი Japan Tobacco International-ის მარკეტინგის სამსახურის ხელმძღვანელი და კავკასიის რეგიონის ბრენდის ჯგუფის მენეჯერია.
პასუხისმგებელია სტრატეგიული გეგმების ჩამოყალიბებაზე და ბაზარზე მათი განხორციელების უზრუნველყოფაზე კავკასიის რეგიონში (საქართველო, სომხეთი, აზერბაიჯანი). ამჟამად, 22 პროფესიონალი გუნდის პორტფოლიოს ხელმძღვანელობს.
საჯარო ლექციაზე დასწრება თავისუფალია.